luni, 22 februarie 2010

Am doar 18 ani...

Nu am somn… si nu am ce face. Asa ca m-am gandit sa mai postez si eu pe aici. Desi ziceam ca nu o sa mai scriu nimic pt ca nu am chef si nici timp si lenea e mare pe mine. Pai... joi mi-a fost ziua, am facut si eu 18 ani baaaa :)). Acum, cum zice tata, am dreptul la puscarie >:). M-am trezit de dimineata, in urletele lu’ mama si ale lu’ bunica pt ca trebuia sa ma duc la scoala, iar eu eram: “Vreau sa mai dorm... azi mi-e ziua... am si eu macar dreptul asta:((. M-am trezit, ca nu am avut de ales, am fost la scoala, i-am indopat pe colegi cu bomboane, apoi am plecat de la restul orelor. Am fost la un suc sau bere, nici nu mai stiu ce am baut... Apoi am fost la Karma acasa, am dormit, apoi am iesit iar in oras la un suc sau vin fiert... din nou nu mai stiu... Ne-am holbat la peretele de langa noi, din motive destul de intemeiate:)). Cei care au fost acolo stiu:)). [Freakutza, niciodata, dar niciodata sa nu mai pui zahar in sticla de cola:|]. Apoi am ajuns acasa, m-am certat cu mama. Am rediscutat planurile pt majorat, apoi m-am plictisit pe mess si am fost invadata cu mesaje de “La multi ani!”. Da ba! O sa traiesc multi ani, nu o sa scapati voi atat de usor de mine. Vineri a fost o zi relativ normala. Am dormit iar la Karma in timpul zilei si am avut un cosmar aiurea :-s. Apoi am venit acasa, iar m-am certat cu mama [ceva normal pt mine]. Nu am putut sa adorm pana pe la 4 dimineata. M-am trezit a doua zi, dubios de odihnita. Apoi m-am dus in oras la o pizza [La multi ani Bianca!!!]. Apoi am fost in parc, am chitarit un pic, apoi prin oras, apoi iar in parc, iar am chitarit un pic. Apoi acasa... iar m-am certat cu mama:)). Mess, somn... Azi [sau ieri] o zi destul de plictisitoare. Am facut curat si am stat si am citit... si acum nu am somn deloc:| Presimt ca iar o sa adorm pe la 4 :)). Acum imi zbiara bunica-mea in cap ca de ce nu dorm ca maine am scoala. Imi bag picioarele in ea ca nu am chef deloc:((. Deci maine o sa fie o zi foarte plictisitoare. O sa vin acasa, o sa ma cert cu mama. Marti o sa fie iar o zi plictisitoare, cu meditatie la gramatica. Si cam asa o sa fie toata saptamana mea [sau nu :D]. Plus de asta. Tre’ sa fac o gramada de chestii: sa ma vopsesc, sa dau comanda de tort, sa imi cumpar haine[ca nu scap de mama si de bunica], sa caut niste boxe mai bune, sa ii fac pe ai mei sa cumpere mai multa bere, tre’ sa fac curatenie in casa lu’ mama, sa fac curat in camera mea si multe altele. Sper sa primesc sambata ceva bani de la rude ca am de cumparat o gramada si ai mei nu imi dau bani :((. Deci o sa fie o saptamana plictisitoare si cu o gramada de facut. Sper ca noaptea de sambata/duminica sa compenseze.

Acum cred ca o sa ma bag in pat cu chitara in brate si o sa ma uit pe pereti. Probabil o sa revin duminica sau luni... Pana atunci C’ya!!!




2 comentarii:

Anonim spunea...

uuuu:X i love you baaa>:D<

maddalina spunea...

nu stiu daca ai primit mesajul anterior, pe mail, nu prea ma descurc cu blogspotul:))

Trimiteți un comentariu