vineri, 11 iunie 2010

Animus si Anima

De ce nu ne-am putut ascunde visele printer nori si sa le lasam acolo? Sa ne plimbam in voie printre stele si nimeni si nimic sa nu ne distraga atentia. Sa fim doar noi doi, noi si bolta cereasca ce ne-ar cuprinde in mantaua ei si am ramane in siguranta. Ne-am putea preface ca nu suntem doi, ci doar o singura persoana. Uite! Iau eu partea stanga, pt ca stiu ca tu ai fost mereu cel bun, iar eu cea care greseste mereu. Ne-ar fi greu la inceput, dar eu voi face un pas, tu pe celalalt si am putea reusi intr-un final sa ne ridicam, si sa mergem, pt ca tu esti partea lipsa din androgin, pentru ca noi trebuie sa ne completam unul altuia universul. Tu esti Alfa, iar eu sunt Omega. Tu esti Ying iar eu sunt Yang, iar amandoi suntem echilibrul pur. Tu esti Raiul iar eu sunt Iadul, formand o zeitate. Eu voi fi lacrima ce iti va curge pe obraz, iar tu vei fi zambetul ce mi se zareste pe buze. Tu vei si viata, iar eu voi fi moartea, vom face un compromis si impreuna vom trai pe veci.

18 comentarii:

Anonim spunea...

vise, vise si iar vise...:-<

Ramona spunea...

foarte tare :D abia astept sa ti-l copieze astia :X [glumesc]

mai crezi in iubire platonica? eu am uitat de mult de ea.
pentru ei noi suntem accesorii. ne folosesc doar pentru sex, sa le facem maincare si sa le calcam hainele.

dar, fara ei nu putem trai :)) din pacate!

Hellu spunea...

da mai... mai cred! probleme gogule? lasa-ma sa visez! atat cat mai pot:D

Anonim spunea...

viseaza...ca orice vis devine realitate daca esti tampit[nu e cu aluzie dar imi place melodia aia ..]

i want to meet a gangsta'

:X

Hellu spunea...

si mai era ceva cu medicamentul...


I wanna meet my love of my life :">

Anonim spunea...

i don't know of there is anymore love left on this planet:)))

i want to meet a gangstaaaaa'
:))

Hellu spunea...

wha'? what gangstaaaaa'?


si daca nu mai e... plec pe marte... plec departe... si-acolo poate... poate, poate... gasesc si eu a little love :D

Anonim spunea...

eee na! sincer macar daca ei sunt incapabili sa iubesca:)) macar jmecheri putini sa fie:)) sa iti traiesti viata la max in asa fel incat sa nu simti the "lack" of love:))
sau mai bine zis sa nu simti cand te ia flama :-@ :))

Hellu spunea...

si totusi... there's no hope? a little? as little as an ant? or something like that...

Anonim spunea...

there is one. as little as an ant shits :))

Anonim spunea...

don't be silly. boys are just like some pieces of cake. The good ones are already taken:)) and boys <> shit if you know what <> means

Hellu spunea...

mi-ai facut pofta de prajitura si nu mai am :((

si toootusi... mie-mi place sa visez... :D

Anonim spunea...

ihaaaaaaaa si eu visez:))

Hellu spunea...

dar eu visez mai mult 8->

Anna spunea...

De ce? Poate pentru ca cerem prea mult? Poate ca cerem prea mult de la cine nu trebuie? Poate pentru ca visam prea sus? Cica nimic nu e imposibil :))...Let's wait, Hellu'... Let's wait :)

love u.

Alchooolic spunea...

asta e un raspuns pentru Ramona la primul ei comentariu....
Nu stiu peste ce bitch ass men ai dat tu in viata asta, dar nu toti sunt asa, nu e sanatos sa generalizezi....

Hellu spunea...

eu tot mai cred in iubire. si pe bune, zii tu danny ca esti baiat, e chiar atat de imposibil?

Vic spunea...

sorry to intrude...dar trebuia s-o zic: baietii nu sunt incapabili sa iubeasca ci doar le e frica(se aplica marii majoritati).Viseaza in continuare ..unii isi doresc sa mai poata.. ;)

Trimiteți un comentariu