duminică, 7 februarie 2010

Pam Pam!!!

Sa-mi bag picioru. Azi e duminica si e ultima zi de vacanta. O sa imi fie dor sa ma mai trezesc la 11-12 si sa stau. Pana mea... peste o saptamana am bac si eu nu am invatat nimic. Soarta!
Si iar o sa ne preseze profii aia sa invatam si sa invatam si iar sa invatam. Ca suntem a 12 ce pana mea... tre' sa invatam si la franceza si la latina si la mai stiu eu ce materie de kkt de care nu avem nevoie.
In fine... Abia astept sa ajung la facultate si sa scap de ai mei... Si poate atunci or sa vada si ei ca nu eram chiar atat de useless acasa... si abia astept serile in camin cu chitara si cu alte tipe la fel de nebune ca mine...
Hai ca m-o sunat mama sa ma duc la masa. Inchei aici postarea.
C'ya!!!



2 comentarii:

Unknown spunea...

po bine mah, pe tine te sna maica'ta sa te duci la masa ?/:)

Hellu' spunea...

da ba :)) ca sta in alta casa... si ii e lene sa vina la mine sa ma cheme... ma mir ca nu ma cheama pe mess...

Trimiteți un comentariu