sâmbătă, 31 octombrie 2009

Halloween



Oo da… faina zi. uite ca si minciunila fac bine. Am mintit-o pe mama ca am repetitii pt Halloween doar ca sa pot sa ies prin oras, apoi mi-am dat seama ca s-ar putea sa afle ca totul e o sarada, asa ca am incerct sa ma bag si eu pe acolo sa apar de forma pe scena. Si de la un costum confectionat aiurea am ajuns la un premiu de 500 de mii. Yeeey! Din care, normal, ca nu mai am nimic. Apoi am iesit prin oras imbracata in zombie si se uita lumea ca la felu’ 16 la mine. Dar ce conta… eu ma simteam bine.

Deci faina zi… pacat ca nu o sa mai am parte de Halloween ca-s a 12-a. mi-ar fi placut sa se mai uite lumea la mine urat.

Si vreau sa ii multumesc Andrei, datorita ei am aparut si eu acolo, celor din public care au tipat cand am intrat eu, profesorilor din juriu, dirigii ca mi-a dat 10... si cam atat... cred:))

2 comentarii:

Unknown spunea...

felicitari din nou :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu